طب مغناطیس چه می گوید
به وبلاگ من خوش امدید.این وبلاگ را جهت اطلاع رسانی درباره دانش مغناطیس درمانی وارتقاسطح سلامتی مردم خوب کشورم اماده نموده واز علاقه مندان به بازاریابی دعوت به همکاری می نمایم .با ایمیل من می توانید مکاتبه نمایید. دوستان عزیز ساکن در منطقه 14چنانچه تمایل داشته باشند اطلاعات بیشتری در زمینه مغناطیس درمانی وانرژی چاکراها داشته باشند با مراجعه به کتابخانه مکتب الزهرا{س}کتاب مغناطیس درمانی وکتاب برکه شفا را تهیه نمایند.باتشکر biz.moradi@yahoo.com
دانش 1
درمان کولیت اولسروز 1
بهترین ها هستی 1
انجمن داروسازان بوشهر 1
پرتال تخصصی کاردانی وکارشناسی مهندسی عمران اتیلا عمرانی 1
لینکها 1
شناخت داروهای گیاهی وسنتی 1
دانلودسرا نرم افزار بازی موبایل 1
بازارایرانی 1
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مغناطیس درمانی طبی مکمل برای پیشگیری وکاملا موثر برای بیماری و آدرس magnetotherapy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 84752
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


Image Hosted by Free Picture Hosting at www.iranxm.com

 طب مغناطیس چه می گوید ؟ما در یک مغناطیس بزرگ بنام کرة زمین زندگی می کنیم که بطور ناخواسته و با پیشرفتهای علمی و زندگی مدرن و تکنولوژیهای جدید ، این نیروی مغناطیسی طبیعی زمین دچار بی نظمی و اختلال گشته است .
با اختراعاتی مثل ماشین ، قطار ، هواپیما و ساختمانها و برج هایی با اسکلت های فلزی و ... همه و همه مانند یک سپر در برابر مغناطیس طبیعی زمین عمل می کند . موضوع وقتی پیچیده تر می شود که در می یابیم که علاوه بر آن در دنیایی زندگی می کنیم که مدام در معرض پرتوها و امواج و تشعشاتی نظیر : تلفن همراه ، کامپیوتر ، دکل ها و خطوط انتقال برق ، تلویزیون و ...
یک کم که فکر می کنیم می فهمیم که چرا افراد و مردم شهرنشین نسبت به آدمهای روستایی بیشتر دچار سردرد ، استرس ، میگرن و بی خوابی ، کم اشتهایی ، احساس خستگی و رخوت و ... می شوند ؟ چرا ؟ می دانید چرا ؟ چون بالانس مغناطیسی سلولهای بدن بهم می خورد.

آلودگی وامواج منتشر شده از این وسایل دارای یون های مثبت<+> هستند. که این یون های <+> در دم و بازدم وارد بدن شده که باعث کند شدن گردش خون و کسل شدن شماو رسوب املاح در رگ های شما و در نتیجه چسبندگی رگ ها می شوند.
در کنار یونهای <+> در هوا یون های منفی <-> وجود دارند.یون های منفی باعث افزایش سرعت گردش خون و شادابی شما وبه متا بو لیسم سوخت وساز کمک میکنند.
بدن انسان سرشار از فلزاتی (تحت عنوان یون ) است مانند کلسیم ، پتاسیم ، سدیم ... که برای انتقال سیگنال های الکتریکی بین مغز و اعصاب دخالت دارند . (سلولهای عصبی برای انتقال پیام های عصبی از امواج الکتریکی استفاده می کنند ).
این یونها در سیستم ارتباطی داخلی بدن نقش مهمی دارند . بدن ما امروزه در محیطی رشد کرده که غنی شده از آب (H2O ) و اکسیژن (O2 ) مواد مغذی و مغناطیس است و این بدن که دارای الکترو مغناطیس است نسبت به مغناطیس طبیعی کرة زمین       ( که قبلا به آن اشاره شده ) واکنش نشان می دهد .
جالب است بدانید که چون مغز انسان یک محیط مغناطیسی منتشر می کند دانشمندان با استفاده از اشعه های قابل استفاده برای اندازه گیری مغناطیس به این نتیجه رسیده اند که مغز از طریق آن می تواند حتی اعمال شیمیایی داخل بدن را کنترل کند .
وقتی که ما نفس می کشیم ، در هر بار تنفس یونهای مثبت و منفی را که در فضای اطراف ما وجود دارد را وارد بدن می کنیم که تقابل این دو یون موضوع قابل بحث در افزایش و یا کاهش دستگاه گردش خون می باشد .مولکول های هوا به طور طبیعی و دائمی در حال یونیزه شدن هستند (تبدیل به ذرات شارژ برقی مثبت یا شارژ برقی منفی ) . انرژی این تبدیل از عوامل گوناگون می آید که مهم ترین آنها عبارتند از : پرتوهای معروف به پرتوهای زمینه و پرتوهای کیهانی که از همه سوی کیهان به کرة زمین می آیند ، امواج الکترو مغناطیس ، تابش نور خورشید ، صاعقه و آبشارهای طبیعی و .... تحت برخی شرایط جوی شمار کل یون های هوا و نیز نسبت ذرات شارژ منفی به طور طبیعی و به اندازه کافی تولید می شوند . این مقدار 300 تا 1000 عدد در هر سانتی متر مکعب هوا وجود دارد (این مقدار احتمالا همان سطحی است که طبیعت برای فعالیت مطلوب به بدن انسان مناسب دانسته ) در مناطق شهری مخلوطی از آلودگی های هوا باعث کاهش مقدار یونهای شارژ منفی در هوا می شود و هر چه مقدار آلودگی هوای شهر بیشتر شود عمر یون های شارژ منفی در هوا کمتر می شود امروزه مشخص شده که وقتی مقدار یون های شارژ منفی کمتر از مقدار طبیعی باشد و یا به عبارت دیگر وقتی یون های شارژ مثبت بیشتر از مقدار طبیعی باشد نتیجه اش پیدایش بیقراری ، نگرانی و تشویش و افسردگی روانی در انسانهاست .
به هر حال چندی از آثار روش یونهای شارژ منفی در روی بدن انسان را می توان ثابت کرد عبارتند از :
کاهش ضربان قلب و فشار خون – افزایش حجم هوای وارد شده به ریه ها در هر تنفس – تاثیر بر غدد درون ریز ( غدد تولید کنندة هورمون ) – تاثیر بر ریتم ها و امواج طبیعی مغز- یون های مثبت به محض ورود به بدن شارژ منفی داخل خون را کم می کند و این یعنی چسبندگی داخل سرخرگ و کاهش جریان خون ، تقابل آن با یون منفی یعنی بهبود چرخش خون و جابجایی اکسیژن یعنی کمک به متابولیسم بدن ، یعنی جلوگیری از هدر رفتن انرژی و همة اینها یعنی احساس آرامش بیشتر و انرژی بیشتر .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در شنبه 8 بهمن 1398برچسب:,ساعت 10:50 توسط نازنین |